"רציתי לספר לכם סיפור- עליי, ועליה, ועל ההיא, ועל האקדמיה, ועל חיים די סטנדרטיים של סטודנט די ממוצע, עם ממוצע קרוב לממוצע [...] זה שזור אנקדוטות משעשעות ו... ודברים! כן! ויש לי דעות על דברים! ונוכל להתווכח עליהם! ו... ויהיה קוסם! וליצן! ומוהל! ...יהיה דיסקו!"

יום שישי, 13 ביולי 2012

אבא שלי נוהג לומר שבחיים צריך לדעת גם מתי לחתוך, ונדמה לי שחתכתי רגע מאוחר מדי, אבל עוד לפני שזה התחיל להיות משפיל. האמת? לא מצטער. אולי בפעם אחרת זה יילך, אולי כל העסק הזה של תקופת מבחנים לא עושה טוב לשנינו, ואולי זה פשוט לא מתאים.
וחוץ מזה, בניגוד למה שאמרתי לה עד לפני כמה זמן, הסבלנות שלי כן פוקעת לבסוף ואין לי שום רצון להשפיל את עצמי או להיות עפר לרגליו של מישהו או למרגלותיה של מישהי. אני שווה יותר ומגיע לי יותר, או שלכל הפחות מגיעה לי תשובה לאן פניה מועדות- בטח שלא לשים אותי על הולד.

הלאה.

דרושה בחורה. אם את מעוניינת, ניתן להשאיר פרטים ולקבל את פרטי המכרז במייל.
לסיום, שיר כיפי לשבת:

בפוסט הבא (כנראה מחר) יהיה גם שיר חגיגי לשבת.
שבת שלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה